Herken je dit?
- Je hebt allerlei ideeën voor een businessboek maar weet niet welke gaat werken ?
- Je doelgroep is relatief klein. Is een boek dan zinvol of is een andere vorm beter?
- Hoe koppel je je boek aan je aanbod en omgekeerd?
Je blijft maar zoeken naar antwoorden. Terwijl je eigenlijk weleens concrete plannen wilt maken voor je boek.
Denk je eens in hoe het voor je is als je die antwoorden eindelijk vindt!
Dan pak je je langgekoesterde plan met frisse energie op:
Je gaat eindelijk je eigen businessboek realiseren!
dat nodig was om het boek te realiseren’.
Maar pak het dan wél goed aan
De enige basis voor een succesvol businessboek is je boekconcept.
Het is de essentie van je boek. Het fundament van je boeksucces, omdat je daarmee pas echt aansluit bij je doelgroep. En waar je steeds naar terugkeert bij alle beslissingen – en geloof ons, dat zijn er een paar – die je onderweg moet nemen. Of je nu werkt aan je boek of aan je marketing.
ALS.JE.HET.MAAR.DOET
Waarschijnlijk weet je waarover je gaat schrijven. Of heb je zelfs al een paar hoofdstukken klaar? Prima. Je wilt dat je klanten iets opschieten met je boek. En hebt ook wel een idee wat je er zelf mee wilt bereiken. Of heb je daar nog niet over nagedacht? Prima. Het is nooit te laat om je boek & marketingconcept vast te leggen. ALS.JE.HET.MAAR.DOET. Voordat je je boek publiceert, in welke vorm dat ook mag zijn.
Laat Boezzt je erbij helpen.
De beste basis voor je businessboek
Met je boek|marketingconcept in de hand kun je:
En je kunt eindelijk gaan schrijven!
Je investering
Het Boezzt Boek|Marketing Concept vraagt wel IETS .
Een gespreide betaling is mogelijk. In dat geval betaal je €750 bij aanvang van het traject en de resterende €700 voor aanvang van de derde sessie.
Werkwijze Boezzt Boekconcept
We gaan als volgt te werk:
Is het antwoord een volmondig JA, dan prikken we drie momenten voor de sessies waarmee we de beste basis voor je businessboek leggen:
We stellen je voorafgaand aan de sessies enkele vragen waarmee wij alles goed kunnen voorbereiden. Zo maken we onze concept- en marketingsessies extra effectief.
Onze sessies doen we in principe online. Kom je liever naar ons kantoor dan kan dit als de omstandigheden dat toelaten. Na afloop krijg je een korte samenvatting van de uitkomsten.
Een echt goed boekconcept
Wil je advies en ondersteuning van professionals die met je meedenken en je de weg wijzen naar een boekconcept dat je straks het beoogde rendement oplevert? Wacht dan niet en neem contact op met Marja Duin via duin [at] boezzt.nl. Dat is 100% vrijblijvend en wijst je de weg naar een passend boekconcept. Misschien via bovenstaande route, misschien via een andere weg of zelfs een weg die niet via ons loopt. Waar het om gaat is dat je jouw tijd straks stopt in een businessboek dat voor jou werkt.